Bestellen
Algemeen
- Papieren nieuwspakket aanvragen
Je kunt telkens vanaf het najaar bestellen voor jezelf en/of voor collega’s. Het is mogelijk voor meerdere klassen te bestellen. Per klas plaats je jouw bestelling. Je kan maar één papieren nieuwspakket per klas bestellen.
Jouw aanvraag wordt in principe binnen de 3 weken verwerkt. Gezien de grote interesse kan dit bij de lancering in november iets langer duren. Bedankt voor jouw begrip. We proberen jouw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen.
Het nieuwspakket wordt bezorgd vanaf de opgegeven startdatum.
Het is goed om weten dat De Tijd niet op maandag verschijnt, Humo enkel op dinsdag en Knack enkel op woensdag. -
Digitaal nieuwspakket aanvragen
Wanneer je een papieren nieuwspakket bestelt, kan je meteen ook een login aanvragen voor de digitale kranten en magazines. Info over hoe je het digitale nieuwspakket kan aanvragen en gebruiken kan je terugvinden onder de rubriek ‘Wat is Nieuws in de klas’. De thematische online dossiers van de onafhankelijke nieuwssites kan je zo raadplegen via de website van Nieuws in de klas. - Tablets aanvragen (Tabletproject)
Geef via info@nieuwsindeklas.be aan dat je interesse heeft om deel te nemen aan het tabletproject tijdens uw startweek. Nieuws in de Klas selecteert voor elke startperiode 2 scholen in Vlaanderen die aan de slag kunnen met de tablets. Gezien de beperkte beschikbaarheid is snel intekenen dus de boodschap!
Hoe een nieuwspakket bestellen?
- Kan ik telefonisch, per fax, per e-mail of via een brief een nieuwspakket bestellen?
Neen. Je kan uitsluitend een nieuwspakket aanvragen via de website en het daartoe bestemde bestelformulier. De thematische online dossiers van de onafhankelijke nieuwssites kan je zo raadplegen via de website van Nieuws in de klas. - Hoe bestel ik een nieuwspakket?
Je schrijft je eenmalig in via registratie. Je krijgt een e-mail met een weblink en de herhaling van jouw paswoord en gebruikersnaam. Je klikt op de link in de mail. Je meldt aan om via het webformulier het nieuwspakket te bestellen. - Kan ik mijn bestelling wijzigen (in datum of aantallen)?
Je kunt jouw bestellingen wijzigen zolang ze niet zijn aanvaard en verwerkt. Eenmaal de bestellingen zijn doorgegeven aan de verschillende distributiekanalen, kunnen ze niet meer gewijzigd worden. Controleer de data dus goed alvorens jouuw bestelling te plaatsen. - Kan ik ook een nieuwspakket aanvragen in vakantieperiodes?
Je kunt jouw aanvraag voor een bestelling via het web in de vakantieperiode plaatsen, maar de levering ervan is enkel mogelijk in de toegelaten periodes. Dat betekent steeds vanaf een maandag, met uitzondering van vakantieperiodes en feestdagen. Er moeten minstens 3 weken zitten tussen jouw aanvraag en de leverings- of startdatum. - Kan ik een nieuwspakket aanvragen voor een collega?
Ja. Je kunt makkelijk een bestelling plaatsen voor jouw collega. Je meldt je daarvoor aan met jouw eigen gebruikersnaam en paswoord. Bij de bestelling klik je de optie ‘ik bestel voor een collega’ aan. Pakketten voor andere klassen aanvragen, kan door een nieuwe bestelling te plaatsen. - Ik heb geen e-mailadres. Kan ik dan een bestelling plaatsen?
Neen. We raden je aan een gratis e-mailadres aan te maken, bijvoorbeeld via www.hotmail.com of www.gmail.com. Dit adres kan je gebruiken om te registeren en aan te melden. Ofwel laat je een collega een bestelling voor jou plaatsen (zie vraag 5).